« هُوالقادر»

«هر روز ، روز كارگر است»امام خميني(ره)

بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران مي فرمايند :

((حق تعالي مبدا كارگري و كارگر است و فعّال است، موجودات عالم غيب كه با فعاليت غيبي تحقق پيدا كرده اند، نيز كارگرند))

با عرض تسليت به مناسبت شهادت ام ابيها حضرت فاطمه زهرا(س) و به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي فرصت را مغتنم شمرده و با تأسي از پيامبر اعظم(ع) زحمات بي بديل آنان را ارج مي نهيم.

به همين مناسبت، دولت و ملت شريف ايران اسلامي بايد بيشتر و بهتر به اهميت جايگاه و نقش كارگران – اين بازوان توانمند توليد و توسعه – توجه نمايند و ضمن تجليل از اين قشر زحمت كش، به ترويج فرهنگ كار ، تلاش و سازندگي – با تأسي به فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله) كه امسال را سال جهاد اقتصادی نام گذاري فرموده اند – بپردازيم .

كار و كارگر از همان آغازين لحضات خلقت، معنا و با گذشت زمان و اوج گيري تمدن هاي بشري مفهومي خاص پيدا كرده است.

بي ترديد رمز پيشرفت و توسعه پايدار كشور در تجلي استعدادها و سرمايه هاي انساني كارآمد، پُرتلاش، باشور و نشاط و خلاق  مي باشد كه كارگران به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ويژه اي در اين عرصه دارند.

فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه رسول اكرم(ص) در روند زندگي انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با اين عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده اند.

لذا در حالي كه ايران اسلامي به سرعت قلل پيشرفت،شكوفايي، عزت و عظمت را در مي نوردد، كارگران در سنگر كار و توليد با استقامت، گذشت و اعتقادي راسخ سرشار از عشق به ارزش هاي الهي نقش ارزنده اي ايفا مي كنند.

در پايان اينجانب ضمن تقدير و تشكر از كارگران متعهد و پرتلاش شهرستان خاتم، اين روز خجسته را گرامي داشته و توفيق روز افزون، سلامتي و سعادت همه عزيزان را از خداوند منّان مسألت دارم.

             خدمتگزار مردم شريف شهرستان خاتم

                         سید ناصر امامی میبدی

                        فرماندار شهرستان خاتم


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا